მე-9 დღის რეფლექსია 1. დღეს ვიმუშავე ბლოგში -,ვისწავლე დიზაინის შეცვლა და ბმულების გაკეთება; ჩემი საქაღალდე გამოვაქვეყნე ბლოგზე; 2. მოვისმინეთ ყველა მსმენელის მზა პროექტის პრეზენტაცია; ვიმსჯელეთ თითოეული ნაშრომის ძლიერ და სუსტ მხარეებზე; ერთმანეთს მივეცით რჩევები თემის ირგვლივ. ტრენერისგან და პედაგოგებისგან მივიღეთ უკუკავშირი; 3. შევაჯამეთ და შევაფასეთ 9 დღიანი ტრენინგის მუშაობა, გავიხსენეთ თითოეული დღის თემატიკა და ჩვენს მიერ შესრულებული აქტივობები; 4. ჩემთვის ტრენინგის ყოველი დღე საქმიანი, ინფორმაციულად დატვირთული და სასარგებლო იყო; გავეცანი ინტელის ელექტრონულ სახელმძღვანელოს, ის საინტერესო და გამოსაყენებელი რესურსი იქნება ჩემს პედაგოგიურ საქმიანობაში, 5. პრაქტიკული სამუშაოების შესრულებით ნაბიჯ-ნაბიჯ შევისწავლე პროექტის დაგეგმვა და პროექტზე, როგორც ნაშრომზე ,მუშაობა. მივიღე დიდი პრაქტიკული გამოცდილება იმის, თუ როგორ უნდა ვიმუშაო დრაივში, ბლოგში; 6. ძალიან მომეწონა რესურსის შექმნაზე (ბუკლეტის) განხორციელებული აქტივობები, რასაც გ
Popular posts from this blog
თანატოლთა თანამშრომლობითი მუშაობის შეფასების რუბრიკა 4 3 2 1 მონაწილეობა ჯგუფის წევრი სრულ ყოფილად მონაწილეობდა მუშაობის პროცესში და ყოველთვის დავალების შესრულებაზე იყო ორიენტირებული. ჯგუფის წევრი, უმეტესწილად, მონაწილეობდა მუშაობის პროცესში და დავალების შესრულებაზე იყო ორიენტირებული. ჯგუფის წევრი მონაწილეობდა მუშაობის პროცესში, მაგრამ დროს სისტემატურად არამიზნობრივად ხარჯავდა, ან იშვითად იყო დავალების შესრულებაზე ორიენტირებული ჯგუფის წევრი არ მონაწილეობდა მუშაობის პროცესში, არამიზნობრივად ხარჯავდა დროს, ან შეუსაბამო მასალაზე მუშაობდა. ლიდერობა ჯგუფის წევრი საჭიროებისამებრ იღებდა ლიდერის ვალდებულებას. კერძოდ, უზრუნველყოფდა გუნდის დახმარებას მუშაობის სწორი მიმართულებით განსახორციელებლად . ხელს უწყობდა ჯგუფურ მუშაობას, სთავაზობდა ამოცანების გადაჭრის შესაძლო ვარიანტებს და უზრუნველყოფდა პოზიტიურ განწყობას. . ჯგუფის წევრი ზოგჯერ იღებდა ლიდერის ვალდებულებ
Comments
Post a Comment